Mainossanoma.

Mainossanomasi toimii, kun siihen sisältyy oikeat ARVOT

Hyvä brändi kestää aikaa.

mainossanoman ensimmäinen asiakas v. 1975 oli hirsitalotehdas. Vuonna 2011 teemme edelleen alan töitä.
Brändi ”Pysyvä onni” on näyte mainossanoman ”Luomme hyvää elämää” -konseptista. Keskitymme niiden elementtien korostamiseen, jotka ohjaavat ajattelua hyvän elämän suuntaan ja kestäviin arvoihin.
Kestävä brändi on kuin sateenvarjo, jonka alle mahtuu kaikki – uudet tuotteet, uusi tapa valmistaa, uudet asiakkaat.
Hyvät kokemukset joltakin segmentiltä tuovat synergiaa. mainossanoman taloasiakkaita ovat olleet mm. Alavuskodit, Ensotalot, Vaajatalot, Finnwood,  Finnlanmelli, Pohjankari, Eurohonka, Kohiwood ja muutamat lyhyemmät projektit.