Mainossanoma.

Mainossanomasi toimii, kun siihen sisältyy oikeat ARVOT

RAKENNA HYVÄ MAINE

Brändi on rahaa.

”Nimestä mies tunnetaan”. Hyvään nimeen luotetaan. Hyvä nimi  on rahassa mitattava arvo.
Brändi kertoo, kuka olet, mistä tulet, mitä puuhaat.
Hyvä nimi antaa väljyyttä hinnoitteluun ja vauhtia myyntiin. Tämä taas tuo rahaa ja sitä kautta mahdollisuuksia uusiin investointeihin ja…
…brändi rakentaa hyvän kasvun kierteen.

Brändi syntyy, kun yksittäisille päätöksille asetetaan yhteinen suunta. Sen kiteyttää ylin johto.
Maailman johtavien brändien arvio lasketaan miljardeissa.
Brändi tasoittaa suhdannevaihteluja. Talouden kasvuvaiheessa luotettava työnantajakuva varmistaa resurssoinnin ja laskukaudella sen, että juna kulkee vaikka kuluja leikataan.

Miten mainossanoma rakentaisi brändinne? Miksi juuri Mainossanoma olisi hyvä yhteistyökumppani?

mainossanoman brändinrakentamisen kymmenen käskyä:

1. Vahva brändi rakentuu evolutiivisesti.
2.  Kehityksen osia ovat firman hyvä perimä, nykyinen tilanne ja tulevaisuuden visiot.
3. Tule siksi mitä oikeastaan jo olet, mutta kiteytä se.
4. Erotu positiivisesti. Tunnettuuden laatu kohderyhmässä merkitsee, ei tunnettuuden määrä yleensä.
5. Mitkä ovat brändin visuaaliset merkit? Ne pitäisi tunnistaa hetkessä.
6. Brändin rakentaminen kysyy rahaa, kärsivällisyyttä ja aikaa.
7.” Älypuhelin 700 on Nokian ympäristöystävällisin puhelin tähän saakka.” Mitä enemmän ympäristöarvoja saat mukaan, sitä valoisampaa on tulevaisuus.
8. Mainostoimiston ja yhteistyökumppanin reilu yhteispeli kuuluu kuvaan.
9. Mainostoimistosuhde on myös ihmissuhde. Yhteiset arvot johtavat molemminpuoliseen kunnioitukseen.
10. Tilanteen kartoitus karsii mutkat. mainossanoma on rakentanut  analysointia varten perusteellisen matriisin.

Firmalla ei ole mitään niin arvokasta kuin brändi. Se perustuu firman ”Meidän arvomme” -käsikirjaan, yhdessä hyväksyttyyn tapaan toimia.

Miltä kuulostaa?

Soita 041 4682 774 tai pyydä tarjous: info(at)mainossanoma.fi tai lomakkeella